Sunday, May 15, 2005

قوانين مورفي

دوست عزيز توجه شما رو به گوشه اي از قوانين جالب و كاربردي مورفي جلب مي كنم
هيچ اهميتي ندارد من كجا ميروم، من آنجا هستم!
- زماني كه مي خواهيد لكه روي شيشه پنجره را پاك كنيد هميشه لكه سمت ديگر شيشه ميباشد!
- دو عنصر در طبيعت فراوان ميباشند: يكي هيدروژن و ديگري حماقت!!
- كار تيمي همواره ضروري مي باشد چون به شما اجازه مي دهـد تـا در صورت بروز مشكل فرد ديگري را نكوهش كنيد!
هر چه عقيده اي مسخره تر باشد احتمال موفقيت آن بيشتر مي باشد!!
هيچ چيز هيچگاه بهتر نشده و نخواهد شد!
- افرادي كه مي توانند بهترين نصيحت ها را بكنند، نصيحت نمي كنند!!
هيچ عمل نيكي بدون مجازات نخواهد ماند!! :
به نظر من آخرين قانون شايد بهترين اين قوانين باشه.
اين قوانين 50 تا است. اگر بيشتر خواستيد به من ايميل بزنيد در اختيارتون قرار ميدهم.
در ضمن از استاد ارجمند ؛جناب آقاي دكتر خان تيموري ؛ كه اين قوانين رو در اختيار ما قرار دادند ممنون و سپاس گزارم.

No comments: